مه رضا

ساخت وبلاگ

ساعت 14:56 سه شنبه بازیکن فعلی تم ملوان به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد اما تلاش عوامل بیمارستان برای احیای این بازیکن محبوب متاسفانه نتیجه ای نداشت  و ستاره سابق تیم ملی درگذشت.

علت درگذشت این بازیکن ایست قلبی اعلام شده بود.اما پس از آن مسمومیت دارویی را دلیل مرگ اعلام کردند.

به گزارش آی اسپورت ،اولادی دیشب به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شده و ظهر امروز، از دنیا رفته است.علت مرگ اولادی، ایست قلبی به علت مسمومیت دارویی بوده است.

او شب گذشته در سکوت خبری به بیمارستان منتقل شد، صبح امروز حالش رو به وخامت رفت و ظهر با وجود تلاش پزشکان برای احیای قلبی جانش را از دست داد. علت مرگ اولادی، ایست قلبی به علت مسمومیت دارویی بوده است.

مدیران ملوان، چند ساعت برای اعلام خبر به رسانه‌ها تردید داشتند اما در نهایت خبر از طرف مسئولان بیمارستان به رسانه‌ها رسید.

همچنین به گزارش میزان،مدیرکل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در خصوص درگذشت مهاجم ملوان توضیحاتی ارائه داد.

 رمضانی، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در خصوص درگذشت مهرداد اولادی اظهار داشت: وی ساعت 14:10 و در حالی که فاقد علائم حیاتی بود، توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.


وی ادامه داد: پزشکان یک ساعت عملیات احیا روی او را انجام دادند اما متأسفانه موفقیت‌آمیز نبود.

مرگ اولادی

درگذشت مهرداد اولادی جامعه فوتبال و هواداران را در شوک فرو برد.

فوت اولادی

علت مرگ مهردا اولادی ایست قلبی اعلام شده بود اما پس از آن مسمومیت دارویی اعلام شد .سال گذشته هادی نوروزی دیگر ستاره پرسپولیس نیز در اثر ایست قلبی فوت کرده بود.

درگذشت اولادی

جواد کاظمیان جزء اولین نفراتی بود که خود را به بیمارستان رساند.دوستداران مهرداد اولادی نیز به سرعت خود را به محل رساندند.کاظمیان سالها با اولادی در پرسپولیس و تیم ملی هم بازی بود.

این مهاجم اهل قائمشهر که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی و سرخابی های پایتخت را دارد در نیم فصل دوم برای بار سوم به ملوان پیوست.

مهرداد اولادی در سن 30 سالگی جامعه ورزش کشور را عزادار کرد.روحش شاد و یادش گرامی باد.

اولادی در کنار بهداد سلیمی

آخرین حرف‌های اولادی پیش از فوت

به گزارش ورزش 3 یک شاهد از کارکنان بیمارستان گه اولادی در ساعت 13:30 با یکی از دوستانش به بیمارستان آمد و علت مراجعه را درد در قفسه سینه اعلام کرد.این بازیکن  در بازی با تیم اهوازی در دقیقه 60 قرار بود به میدان برود اما به مربی تیم اعلام کرد که قادر به این کار نیست.وی به کادر بیمارستان گفت که از شب پیش در هواپیما درد در ناحیه قفسه سینه داشته و شب را با درد به صبح رسانده است اما شدت درد آنقدر زیاد شده که با اورژانس خود را به بیمارستان رسانده است.

مه رضا...
ما را در سایت مه رضا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mahreza بازدید : 192 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 23:43

کودکی که مشاهده میکنید بالای شهر میمه اصفهان حدودا با فاصله  صد متری جاده اصفهان تهران داخل بیابان در حالی که دورش را با بوته گرفته شده بود رها شده بوده است. چند روز پییش  این کودک را یک راننده پیدا کرده است. داستان از این قرار بوده که راننده کامیون که ماشینش خراب میشه در کنار جاده می ایستد و در مدتی که مشغول بررسی وضع ماشین بوده دایم صدای گریه میشنیده و کسی را اطرافش نمیبینه.این مسئله موجب میشود که تصمیم بگیره دنبال صدا بگرده و داخل بیابان این بچه را به صورتی که تشریح شد پیدا میکنه. حادثه عجیبی است که کامیون جایی خراب میشه که کودک پنهان شده بوده است!

مه رضا...
ما را در سایت مه رضا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mahreza بازدید : 143 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 16:41

پاك كردن چسب قطره اي از روي لباس

چسب مایع :برای از بین بردن چسب مایع از روی پارچه ولباس از سرکه استفاده کنید .مقداری سرکه را به پنبه آغشته کرده وآن را روی لکه مورد نظر قرار دهید چند دقیقه صبر کنید تا چسب از روی لباس کنده شود.

چسب آکواریم :برای از بین بردن چسب آکواریوم از روی لباس هم از سرکه استفاده می کنیم با این تفاوت که این بار پنبه را به سرکه آغشته کرده وروی محل قرار می دهیم چند دقیقه صبر می کنیم وسپس بر می داریم این عمل را چند بار دیگر انجام می دهیم چون چسب آکواریوم از چسب مایع قوی تر است.

چسب قطره ای :برای پاک کردن چسب قطره ای از روی پارچه ولباس دو روش را به شما پیشنهاد می کنیم1-یک پارچه روی محل لک قرار  می دهیم وروی آن اتو بخار می کشیم تا چسب از پارچه جدا شود.2-یک تکه پنبه را به سرکه آغشته کرده وروی محل قرار می دهیم بعد از چند دقیقه صبر کردن می بینیم که چسب از پارجه جدا شده است.(چگونه چسب را از روی لباس پاک کنیم)

پاك كردن چسب قطره اي

پاک کردن چسب از روی دست

چسب قطره ای فوق العاده قوی است وخیلی زود می چسبد وبه این سادگی ها جدا نمی شود اگر این چسب با دست شما تماس پیدا کرد ه است با این روشها که گام به گام  گفته می شودآن را از دست خود جدا کنید. 1-خیلی سریع دست خود را در محلول آب گرم  وصابون قرار دهید .این عمل باعث می شود که چسب نرم شود .اگر مقداری سرکه نیز به محلول خود اضافه کنید کمک کننده تر می شود.حالا چسب را به آرامی از دست خود جدا کنید اگر با این کارها که گفته شد چسب جدا نشد به گام بعدی بروید.

2-استفاده از استون:مقداری استون را به محل چسبی شده بمالید .در این مرحله احتمالا چسب تکه تکه شده واز پوست جدا می شود.

*از این ماده یعنی استون در محل های زخمی استفاده نشود.

3-بعد از اینکه دستها را کاملا خشک کردید از سوهان ناخن استفاده کرده وچسب ها را از دست جدا کنید .مواظب باشید که پوستتان با سوهان آسیب نبیند.

4-به چسب زمان دهید تا پوسته پوسته شود وبه یکباره از دست جدا شود.پس از مدتی سفید شده وبدون کمک شما جدا خواهد شد.

5-در این گام از مارگارین استفاده کنید آن را روی محل بمالید واین کار را ادامه دهید تا چسب جدا شود .

6-پودر لباسشویی رادر آ ب گرم حل کنید ومحل مورد نظر را تقریبابه مدت  20 دقیقه در محلول قرار دهید چسب کم کم از دست جدا می شود .

توجه:اگر پوستتان به هم چسبیده به زور از هم جدایشان نکنید چون موجب پارگی می شود.

برای جدا سازی وآغشته کردن مواد حتما از مواد نخی استفاده کنید .

حلال چسب قطره اي

پاک کردن چسب 123

چسب 123چسبی از هم خانواده های چسب قطره ای سیانوآکریلات است.گاهی  کسانی که با این نوع چسب کار می کنند به اشتباه چیزی را می چسبانند ویا یک شیءبه چسب آلوده می شود ،هنگامیکه می خواهندچسب را جدا کنند دچار مشکل می شوندواین سوال برایشان پیش  می آید که حلال چسب 123 چیست؟ 

بیشتر چسب های قطره ای وچسب 123 حلال ندارند.ولی روشهایی وجود دارد که با کمترین صدمه به  قطعات اصلی آنها را جدا کنید.البته مشابه آن چیزی که ما آموزش میدهیم در بازار به صورت بسته بندی هم وجوددارد با نامها یی همچون (حلال چسب قطره ای)یا (ضد چسب 123).شما می توانیدبه راحتی در منزل یا محل کار مشابه همان حلالهایی که در بازار به فروش می رسد را درست کنید.

اولین حلال استون :استون بافت های چسب را از هم جدا میکند وباعث جدا شدن آن از شیء می شود.ولی این را باید دانست که استون هایی که در خانه برای لاک پاک کردن استفاده می کنید رقیق شده وضعیف هستند .شما در کارگا هها باید نوع خالص استون را تهیه بکنید.قطعه ای  که به چسب آغشته شده را داخل استون قرار دهید .مدت زمانی که باید بماند بستگی به ضخامت چسب دارد.تا چسب از قطعه جدا شود سپس آن را تمیز بشویید.

دومین حلال سرکه:اگر قطعه ی شما بزرگ است ونمی توانید آن را در حلال استون  غوطه ور کنید از سرکه استفاده کنید دستمال بزرگی را بردارید و آن را به سرکه آغشته کنید حال آن را روی قطعه ی چسبی قرار دهید.ا گر پارچه خشک شد آن را دوباره به سرکه آغشته کرده واین عمل را چند بار تکرار کنید تا چسب از قطعه جدا شود.

حلال بعدی گرما است:با استفاده از گرما دادن به اشیای فلزی وسنگی (فراموش نشود فقط اشیای فلزی وسنگی).شما می توانید با استفاده از شعله ی فندک به قطعه مورد نظر چسب را جدا کنید ولی قبلش حتما از دستکش وماسک استفاده کنید بخاطر گازی که از آن خارج می شود.(چگونه چسب 123را پاک کنیم)

حلال چسب یک دو سه

امیدواریم پاسخ سوال چگونه چسب را پاک کنیم را بدست آورده باشد.

مه رضا...
ما را در سایت مه رضا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mahreza بازدید : 144 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 10:07

روشهای تقویت حافظه

قوی کردن حافظه از دیر بازآرزوی  بیشتر انسان ها است . ولی خوشبختانه این امر دور از دسترس نیست و هر کسی می تواند با کمی تلاش و ممارست یا د بگیرد که چه طور اطلاعات بیشتری را در ذهن خود بسپارد ناگفته نماند که محققان تحقیق های زیادی را روی حافظه انجام داده اند  و به نتایج خوب وروشهای متعدد ومفیدی دست پیدا کرده اند که برخی از آنها عبارتند از:

1-فکر کردن:برای اینکه مطلبی را در حافظه بلند مدت خود جای دهید باید الف-به معنی ومفهوم آن فکر کنید.ب- در مورد آن مطلب سوالاتی را از خود بپرسید . ج-ارتباط مطلب جدید را با موضوعات قدیمی بررسی کنید .در ضمن اگر شما مطالب جدید وقدیم خود را در مورد یک موضوع با هم در آمیزید و از آنها استفاده کنید در حافظه بلند مدت شما قرار خواهد گرفت .

2-دقت کردن :شما بارها وبارها اسکناس های

هزار ریالی،دو هزار ریالی و پنج هزار ریالی وغیره را دیده اید ولی چرا تصاویر آنها را به یاد نمی آورید ؟جواب این سوال این است که شما تاکنون توجه دقیقی به آنها نکرده اید پس در نتیجه اگر دقت لازم را روی موضوعاتی که می خواهید به خاطر بسپارید نداشته باشید در زمانی که به آن ها نیاز دارید آن را به یاد نخواهید آورد .

3-استفاده از تصا ویر ذهنی :تحقیق ها نشان می دهند که در خیلی از موارد به یاد آوردن موضوعاتی که از آنها تصویر ذهنی داریم بسیار  راحت تر  است و این مطلب به خاطر این است که تصاویر ذهنی ،حافظه مختص به خودشان را دارند بنابراین اگر برای هر مطلبی که قرار است به خاطر بسپارید ،در ذهن خود تصویری برای آن بسازید در زمانی که خود آن مطلب را فراموش بکنید تصویر ی که برای آن مطلب در ذهن خود ساخته اید به شما کمک خواهد کرد که آن مطلب را به یاد بیاورید مثلا شما می توانید در عین حال که یک شماره تلفن را در ذهن خود می سپارید وبر روی اعداد آن تمرکز می کنید چگونه واقع شدن این شماره را بر روی گوشی تلفن مرور کنید وتصویری از نحوه قرار گرفتن آن روی صفحه اعداد در ذهن خود بسازید .این امر شما را در یادآوری اعداد مورد نظر کمک خواهد کرد ،پس در آخر نتیجه می گیریم که ساختن تصویر ذهنی از مطالب نقش مهمی در تقویت حافظه می تواند داشته باشد .4-استفاده از علامت های بازیابی :حال منظور از علامتهای بازیابی چیست ؟فرض می کنیم که شما نام شخصی را فراموش کرده اید و تلاش می کنید که آن را به یاد بیاورید باید فکر کنید که این شخص را  برای اولین بار در کجا دیدید ؟نحوه آشنایی شما با آن شخص به چه شکل بوده است ؟منزل او کجا است ؟وحتی  اینکه به چه شکلی لباس می پوشد ؟

به این موارد ،علا متهای بازیابی می گویند که البته در به خاطر آوردن نام آن شخص بسیار کمک کننده خواهند بود .

5- استفاده از خلاصه نویسی :خلاصه نویسی وهمچنین رمز نویسی از روش های دیگری هستند که در یادگیری صحیح مطالب ونیز به خاطر آوردن آنها بسیار کمک کننده اند . بطور مثال شما می توانید نام چند گل مختلف را با یک واژه ادا کنید یعنی ادای آن واژه نام آن چند گل را برای شما تداعی می کند از این روش در مطالب درسی وموارد دیگر نیز می توان استفاده کرد .(چگونه حافظه را تقویت کنیم)

تقویت حافظه کوتاه مدت

برای تقویت حافظه چه بخوریم

اسفناج :در بر گهای این ماده غذایی آنزیم هایی وجود دارد که باعث تقویت حافظه می شود وهمچنین اسفناج دارای ماده دارویی به نام فولیک اسید می باشد که باز هم تأثیر مثبتی روی حافظه می گذارد .در ضمن اسفناج دارای مواد آنتی اکسیدان می باشد وبرای قلب وعروق نیز بسیار سودمند است .

اسفناج ضد سرطان بوده وبه خاطر دارا بودن بافت های گیاهی از وقوع خیلی از بیماریها پیشگیری می کند .محققان می گویند :زنانی که از اسفناج وسایر سبزی های سبز استفاده می کنند سلول هایشان دیرتر پیر می شوند .

قهوه :اگر دانه های قهوه را بصورت دم نوش مصرف کنید برای تقویت حافظه بسیار مفید است قهوه نیز حاوی مواد آنتی اکسیدانی وهمچنین آمینو اسید ،مینرال وویتامین می باشد ناگفته نماند که قهوه ضد آلزایمر هم است.

غلات:در نخود فرنگی ،عدس ،لوبیا وسویا روغن مفیدی وجود دارد که برای تقویت حافظه سودمند می باشد .

میوه وسبزیجات :اینها نیز دارای ترکیبات آنتی اکسیدانی بالا یی هستند ومصرف مداوم آنها برای تقویت حافظه خوب است .

تخم ومرغ ماست :این دو ماده غذایی هم دارای امگا 3 واز جمله مواد غذایی هستند که باعث تقویت حافظه می شوند بخصوص مصرف  تخم مرغ در زنان باردار باعث با هوشی فرزند آنها می شود.

انبه :این میوه هم برای حافظه خوب است وبافت های چربی موجود در این میوه باعث تسریع گرد ش خون می گردد یعنی خون بیشتری به مغز میرسد ومغز کارایی بهتری خواهد داشت .

کربوهیدرات ها :سیب زمینی منبع خوبی از کربوهیدرات ها می باشد که موجب تقویت مغز می شود .

ماهی و میگو :این مواد غذایی باعث رشد سریع سلولهای مغز وتقویت حافظه می شوند وهمچنین برای قلب نیز مفید هستند .

شکلات تلخ وشیری را هم از جمله مواد مغذی برای مغز وتقویت حافظه می توان نام برد.

روغن زیتو ن را هم فراموش نکنید چون سرشار از آنتی اکسیدان می باشد وحافظه را تقویت می کند .(مواد غذایی برای تقویت حافظه)

برای تقویت حافظه چه باید کرد

مه رضا...
ما را در سایت مه رضا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mahreza بازدید : 143 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 10:07

چگونه لاغر وخوش اندام شویم

بعضی از افراد چون راه ورسم چگونه ورزش کردن را نمی دانند وبا وجود اینکه زیاد ورزش می کنند و عرق می ریزند اما وزن کم نمی کنند که البته این مشکل حل شدنی است. محققان ومربیان و همچنین فیزیولوژیست های ورزش در آمریکا بر این باورند که در نوع ورزش کردن ما چند اشتباه وجود دارد که روی بدن ما مانند ترمز ماشین عمل می کند ومانع از تناسب وزیبایی آن می شود که ما در این متن شما را با آنها آشنا می کنیم که دچار این اشتباهات نشوید بعضی از زنان فکر می کنند که 30 دقیقه ورزش کردن باعث تغییر در شکل وفرم بدن آنها می شود ولی اگر در این کار مداومت نباشد وبصورت اتوماتیک وخودکار انجام نگیرد به نتیجه نخواهد رسید.حال به یکسری بایدها ونبایدها اشاره می کنیم واز آن به نتایجی می رسیم : ورزش را  در حالیکه با سرعت زیاد انجام می دهید احساس راحتی کنید .باید با سرعت کمتر ولی بصورت ایستاده تمرین کنید نتیجه اینکه در هر مرتبه ورزش 50 کالری بیشتر می سوزانید. شدت هر چه باشد احتمالا انرژی بیشتری باید صرف آن کرد،زیادتر که البته این نیز بستگی به وضعیت امکانی شما دارد اینکه آیا به حالت ایستاده هستید یا نه؟ویا به جایی تکیه داده باشید وخلاصه اگر در وضعیت راحتی باشید 50 کالری بیشتر می سوزانید .نباید در حالیکه تشنه هستید تمرین کنید.باید حداقل دو ساعت قبل از تمرین 2 لیوان آب بنوشید نتیجه اینکه با انرژی مضاعف به تناسب اندام بهتر دست پیدا می کنید توضیح اینکه وقتی بدن شما کم آب باشد شما زودتر خسته می شوید وادامه تمرین برای شما سخت تر خواهد شد .در ضمن کم آبی باعث کاهش میزان هورمونهای آنابولیک که برای نیرومند ی عضلات ضروری هستند می شود میزان مصرف آب هم به ازای هر 15 کیلوگرم وزن بدن 100 سی سی می باشد که باید این مقدار را تا دو ساعت قبل از تمرین مصرف کنید نباید در حالیکه روی تردمیل هستید مشغول کتاب خواندن باشید باید فکر واعصاب خود را با گوش دادن به موسیقی آرامش ببخشید در نتیجه شما با اینکار نیز 15 در صد کالری بیشتر می سوزانید .نباید بدوید اگر از دویدن بیزارید. باید تمرین ورزشی که برایتان جالب ولذت بخش است انجام دهید مثلا تمرینات هوازی در نتیجه شما هر سال به مقدار 2 کیلو گرم بیشتر وزن کم خواهید کرد.باید بدانید که یک تمرین ورزشی حتی اگر کالری مصرفی آن بالا باشد ولی ورزش دلخواه شما نباشد هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت شما اگر در انجام تمرینات ورزشی یک همراه برای خود پیدا کنید می توانید آن تمرین را برای خود لذت بخش تر کنید.نباید یک نوع ورزش را انجام دهید .باید ورزشهای متوع را در برنامه کاری خود قرار دهید .نتیجه این کار یعنی 6 کیلو گرم کاهش وزن بیشتر در سال ترکیب ورزش های قدرتی با ورزش های هوازی وانجام هفته ای سه روز از هر کدام موجب پیشرفت شما در رسیدن به اهداف ورزشی تان خواهد شد از نظر پزشکی ورزش کردن به شیوه فوق الذکر باعث افزایش هورمون های عامل سیری وتجزیه بیشتر مواد غذایی وهمچنین تثبیت قند خون در بدن شما می شود .(چگونه خوش اندام شویم)

چگونه اندامی سفت داشته باشیم

چگونه در خانه ورزش کنیم ؟

علی رغم تصور بعضی از افراد که فکر می کنند ورزش کردن نیاز به فضای باز ووسیع دارد باید گفت که اینطور نیست وشما می توانید با چند را هکار ساده حتی در منزل خودتان ورزش کنید ودر قبال این ورزش بدنی سالم و تندرست داشته باشید.

برای اینکار ابتدا باید هر روز قسمتی از بدن را در نظر بگیرید وروی آن تمرکز کنید برای مثال شما می توانید از قسمت بالای بدن (سر وگردن )شروع کنید وهینطور هر روز به سمت پاها حرکت کنید .بعد از انتخاب قسمت مورد نظر برای تمرین کردن باید ابتدا نرم شهای سا ده را در پیش بگیرید وگرنه آسیب می بینید وجبران آن در بیشتر موارد مشکل است.از دستگاهها وابزار آلات ورزشی خاصی که جای زیادی را اشغال نمی کنند و می توان آنها را در خانه استفاده کرد برای پیشبرد اهداف خود که داشتن بدنی سالم است کمک بگیرید.

چگونه هیکلی شویم

1-روزانه مقدار زیادی آب بنوشید /می توانید مقداری آب مرکبات هم در آن بچکانید.

2-غذاهای کم کالری را در برنامه غذایی خود بگنجانید برای  این کار  میتوانید از میوه وسبزیجات شروع کنید .

3- هر زمان که احساس گرسنگی کردید چیزی بخورید سعی کنید از میوه ها وسبزیجات باشد.

4-از خوردن چیپس ،پفک ،اسنکهای چاق کنند ه،شکر،نمک ،تنقلات چاق کننده دوری کنید.

5- از یک غذایی که در آن تمام گروهها ی غذای وجود دارد انتخاب کنید ولی آن را به اندازه مناسب مصرف کنید .

6-در طول روز از چند وعده کم حجم استفاده کنید.

7-آشپزخانه تان را از مواد ی غذایی سالم پر کنید.

8- از میوه وسبزیجاتی که در هر فصل می آید استفاده کنید.

9-اگر یک بشقاب برنج در سفره است آن را با یک بشقاب سبزی عوض کنید سعی کنید از برنج ونان کمتر استفاده کنید .

غذا برای بدنسازی

مه رضا...
ما را در سایت مه رضا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mahreza بازدید : 190 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 10:07

روشهای تقویت حافظه

قوی کردن حافظه از دیر بازآرزوی  بیشتر انسان ها است . ولی خوشبختانه این امر دور از دسترس نیست و هر کسی می تواند با کمی تلاش و ممارست یا د بگیرد که چه طور اطلاعات بیشتری را در ذهن خود بسپارد ناگفته نماند که محققان تحقیق های زیادی را روی حافظه انجام داده اند  و به نتایج خوب وروشهای متعدد ومفیدی دست پیدا کرده اند که برخی از آنها عبارتند از:

1-فکر کردن:برای اینکه مطلبی را در حافظه بلند مدت خود جای دهید باید الف-به معنی ومفهوم آن فکر کنید.ب- در مورد آن مطلب سوالاتی را از خود بپرسید . ج-ارتباط مطلب جدید را با موضوعات قدیمی بررسی کنید .در ضمن اگر شما مطالب جدید وقدیم خود را در مورد یک موضوع با هم در آمیزید و از آنها استفاده کنید در حافظه بلند مدت شما قرار خواهد گرفت .

2-دقت کردن :شما بارها وبارها اسکناس های

هزار ریالی،دو هزار ریالی و پنج هزار ریالی وغیره را دیده اید ولی چرا تصاویر آنها را به یاد نمی آورید ؟جواب این سوال این است که شما تاکنون توجه دقیقی به آنها نکرده اید پس در نتیجه اگر دقت لازم را روی موضوعاتی که می خواهید به خاطر بسپارید نداشته باشید در زمانی که به آن ها نیاز دارید آن را به یاد نخواهید آورد .

3-استفاده از تصا ویر ذهنی :تحقیق ها نشان می دهند که در خیلی از موارد به یاد آوردن موضوعاتی که از آنها تصویر ذهنی داریم بسیار  راحت تر  است و این مطلب به خاطر این است که تصاویر ذهنی ،حافظه مختص به خودشان را دارند بنابراین اگر برای هر مطلبی که قرار است به خاطر بسپارید ،در ذهن خود تصویری برای آن بسازید در زمانی که خود آن مطلب را فراموش بکنید تصویر ی که برای آن مطلب در ذهن خود ساخته اید به شما کمک خواهد کرد که آن مطلب را به یاد بیاورید مثلا شما می توانید در عین حال که یک شماره تلفن را در ذهن خود می سپارید وبر روی اعداد آن تمرکز می کنید چگونه واقع شدن این شماره را بر روی گوشی تلفن مرور کنید وتصویری از نحوه قرار گرفتن آن روی صفحه اعداد در ذهن خود بسازید .این امر شما را در یادآوری اعداد مورد نظر کمک خواهد کرد ،پس در آخر نتیجه می گیریم که ساختن تصویر ذهنی از مطالب نقش مهمی در تقویت حافظه می تواند داشته باشد .4-استفاده از علامت های بازیابی :حال منظور از علامتهای بازیابی چیست ؟فرض می کنیم که شما نام شخصی را فراموش کرده اید و تلاش می کنید که آن را به یاد بیاورید باید فکر کنید که این شخص را  برای اولین بار در کجا دیدید ؟نحوه آشنایی شما با آن شخص به چه شکل بوده است ؟منزل او کجا است ؟وحتی  اینکه به چه شکلی لباس می پوشد ؟

به این موارد ،علا متهای بازیابی می گویند که البته در به خاطر آوردن نام آن شخص بسیار کمک کننده خواهند بود .

5- استفاده از خلاصه نویسی :خلاصه نویسی وهمچنین رمز نویسی از روش های دیگری هستند که در یادگیری صحیح مطالب ونیز به خاطر آوردن آنها بسیار کمک کننده اند . بطور مثال شما می توانید نام چند گل مختلف را با یک واژه ادا کنید یعنی ادای آن واژه نام آن چند گل را برای شما تداعی می کند از این روش در مطالب درسی وموارد دیگر نیز می توان استفاده کرد .(چگونه حافظه را تقویت کنیم)

تقویت حافظه کوتاه مدت

برای تقویت حافظه چه بخوریم

اسفناج :در بر گهای این ماده غذایی آنزیم هایی وجود دارد که باعث تقویت حافظه می شود وهمچنین اسفناج دارای ماده دارویی به نام فولیک اسید می باشد که باز هم تأثیر مثبتی روی حافظه می گذارد .در ضمن اسفناج دارای مواد آنتی اکسیدان می باشد وبرای قلب وعروق نیز بسیار سودمند است .

اسفناج ضد سرطان بوده وبه خاطر دارا بودن بافت های گیاهی از وقوع خیلی از بیماریها پیشگیری می کند .محققان می گویند :زنانی که از اسفناج وسایر سبزی های سبز استفاده می کنند سلول هایشان دیرتر پیر می شوند .

قهوه :اگر دانه های قهوه را بصورت دم نوش مصرف کنید برای تقویت حافظه بسیار مفید است قهوه نیز حاوی مواد آنتی اکسیدانی وهمچنین آمینو اسید ،مینرال وویتامین می باشد ناگفته نماند که قهوه ضد آلزایمر هم است.

غلات:در نخود فرنگی ،عدس ،لوبیا وسویا روغن مفیدی وجود دارد که برای تقویت حافظه سودمند می باشد .

میوه وسبزیجات :اینها نیز دارای ترکیبات آنتی اکسیدانی بالا یی هستند ومصرف مداوم آنها برای تقویت حافظه خوب است .

تخم ومرغ ماست :این دو ماده غذایی هم دارای امگا 3 واز جمله مواد غذایی هستند که باعث تقویت حافظه می شوند بخصوص مصرف  تخم مرغ در زنان باردار باعث با هوشی فرزند آنها می شود.

انبه :این میوه هم برای حافظه خوب است وبافت های چربی موجود در این میوه باعث تسریع گرد ش خون می گردد یعنی خون بیشتری به مغز میرسد ومغز کارایی بهتری خواهد داشت .

کربوهیدرات ها :سیب زمینی منبع خوبی از کربوهیدرات ها می باشد که موجب تقویت مغز می شود .

ماهی و میگو :این مواد غذایی باعث رشد سریع سلولهای مغز وتقویت حافظه می شوند وهمچنین برای قلب نیز مفید هستند .

شکلات تلخ وشیری را هم از جمله مواد مغذی برای مغز وتقویت حافظه می توان نام برد.

روغن زیتو ن را هم فراموش نکنید چون سرشار از آنتی اکسیدان می باشد وحافظه را تقویت می کند .(مواد غذایی برای تقویت حافظه)

برای تقویت حافظه چه باید کرد

مه رضا...
ما را در سایت مه رضا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mahreza بازدید : 158 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 0:56

چگونه لاغر وخوش اندام شویم

بعضی از افراد چون راه ورسم چگونه ورزش کردن را نمی دانند وبا وجود اینکه زیاد ورزش می کنند و عرق می ریزند اما وزن کم نمی کنند که البته این مشکل حل شدنی است. محققان ومربیان و همچنین فیزیولوژیست های ورزش در آمریکا بر این باورند که در نوع ورزش کردن ما چند اشتباه وجود دارد که روی بدن ما مانند ترمز ماشین عمل می کند ومانع از تناسب وزیبایی آن می شود که ما در این متن شما را با آنها آشنا می کنیم که دچار این اشتباهات نشوید بعضی از زنان فکر می کنند که 30 دقیقه ورزش کردن باعث تغییر در شکل وفرم بدن آنها می شود ولی اگر در این کار مداومت نباشد وبصورت اتوماتیک وخودکار انجام نگیرد به نتیجه نخواهد رسید.حال به یکسری بایدها ونبایدها اشاره می کنیم واز آن به نتایجی می رسیم : ورزش را  در حالیکه با سرعت زیاد انجام می دهید احساس راحتی کنید .باید با سرعت کمتر ولی بصورت ایستاده تمرین کنید نتیجه اینکه در هر مرتبه ورزش 50 کالری بیشتر می سوزانید. شدت هر چه باشد احتمالا انرژی بیشتری باید صرف آن کرد،زیادتر که البته این نیز بستگی به وضعیت امکانی شما دارد اینکه آیا به حالت ایستاده هستید یا نه؟ویا به جایی تکیه داده باشید وخلاصه اگر در وضعیت راحتی باشید 50 کالری بیشتر می سوزانید .نباید در حالیکه تشنه هستید تمرین کنید.باید حداقل دو ساعت قبل از تمرین 2 لیوان آب بنوشید نتیجه اینکه با انرژی مضاعف به تناسب اندام بهتر دست پیدا می کنید توضیح اینکه وقتی بدن شما کم آب باشد شما زودتر خسته می شوید وادامه تمرین برای شما سخت تر خواهد شد .در ضمن کم آبی باعث کاهش میزان هورمونهای آنابولیک که برای نیرومند ی عضلات ضروری هستند می شود میزان مصرف آب هم به ازای هر 15 کیلوگرم وزن بدن 100 سی سی می باشد که باید این مقدار را تا دو ساعت قبل از تمرین مصرف کنید نباید در حالیکه روی تردمیل هستید مشغول کتاب خواندن باشید باید فکر واعصاب خود را با گوش دادن به موسیقی آرامش ببخشید در نتیجه شما با اینکار نیز 15 در صد کالری بیشتر می سوزانید .نباید بدوید اگر از دویدن بیزارید. باید تمرین ورزشی که برایتان جالب ولذت بخش است انجام دهید مثلا تمرینات هوازی در نتیجه شما هر سال به مقدار 2 کیلو گرم بیشتر وزن کم خواهید کرد.باید بدانید که یک تمرین ورزشی حتی اگر کالری مصرفی آن بالا باشد ولی ورزش دلخواه شما نباشد هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت شما اگر در انجام تمرینات ورزشی یک همراه برای خود پیدا کنید می توانید آن تمرین را برای خود لذت بخش تر کنید.نباید یک نوع ورزش را انجام دهید .باید ورزشهای متوع را در برنامه کاری خود قرار دهید .نتیجه این کار یعنی 6 کیلو گرم کاهش وزن بیشتر در سال ترکیب ورزش های قدرتی با ورزش های هوازی وانجام هفته ای سه روز از هر کدام موجب پیشرفت شما در رسیدن به اهداف ورزشی تان خواهد شد از نظر پزشکی ورزش کردن به شیوه فوق الذکر باعث افزایش هورمون های عامل سیری وتجزیه بیشتر مواد غذایی وهمچنین تثبیت قند خون در بدن شما می شود .(چگونه خوش اندام شویم)

چگونه اندامی سفت داشته باشیم

چگونه در خانه ورزش کنیم ؟

علی رغم تصور بعضی از افراد که فکر می کنند ورزش کردن نیاز به فضای باز ووسیع دارد باید گفت که اینطور نیست وشما می توانید با چند را هکار ساده حتی در منزل خودتان ورزش کنید ودر قبال این ورزش بدنی سالم و تندرست داشته باشید.

برای اینکار ابتدا باید هر روز قسمتی از بدن را در نظر بگیرید وروی آن تمرکز کنید برای مثال شما می توانید از قسمت بالای بدن (سر وگردن )شروع کنید وهینطور هر روز به سمت پاها حرکت کنید .بعد از انتخاب قسمت مورد نظر برای تمرین کردن باید ابتدا نرم شهای سا ده را در پیش بگیرید وگرنه آسیب می بینید وجبران آن در بیشتر موارد مشکل است.از دستگاهها وابزار آلات ورزشی خاصی که جای زیادی را اشغال نمی کنند و می توان آنها را در خانه استفاده کرد برای پیشبرد اهداف خود که داشتن بدنی سالم است کمک بگیرید.

چگونه هیکلی شویم

1-روزانه مقدار زیادی آب بنوشید /می توانید مقداری آب مرکبات هم در آن بچکانید.

2-غذاهای کم کالری را در برنامه غذایی خود بگنجانید برای  این کار  میتوانید از میوه وسبزیجات شروع کنید .

3- هر زمان که احساس گرسنگی کردید چیزی بخورید سعی کنید از میوه ها وسبزیجات باشد.

4-از خوردن چیپس ،پفک ،اسنکهای چاق کنند ه،شکر،نمک ،تنقلات چاق کننده دوری کنید.

5- از یک غذایی که در آن تمام گروهها ی غذای وجود دارد انتخاب کنید ولی آن را به اندازه مناسب مصرف کنید .

6-در طول روز از چند وعده کم حجم استفاده کنید.

7-آشپزخانه تان را از مواد ی غذایی سالم پر کنید.

8- از میوه وسبزیجاتی که در هر فصل می آید استفاده کنید.

9-اگر یک بشقاب برنج در سفره است آن را با یک بشقاب سبزی عوض کنید سعی کنید از برنج ونان کمتر استفاده کنید .

غذا برای بدنسازی

مه رضا...
ما را در سایت مه رضا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mahreza بازدید : 158 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 0:56

پاك كردن چسب قطره اي از روي لباس

چسب مایع :برای از بین بردن چسب مایع از روی پارچه ولباس از سرکه استفاده کنید .مقداری سرکه را به پنبه آغشته کرده وآن را روی لکه مورد نظر قرار دهید چند دقیقه صبر کنید تا چسب از روی لباس کنده شود.

چسب آکواریم :برای از بین بردن چسب آکواریوم از روی لباس هم از سرکه استفاده می کنیم با این تفاوت که این بار پنبه را به سرکه آغشته کرده وروی محل قرار می دهیم چند دقیقه صبر می کنیم وسپس بر می داریم این عمل را چند بار دیگر انجام می دهیم چون چسب آکواریوم از چسب مایع قوی تر است.

چسب قطره ای :برای پاک کردن چسب قطره ای از روی پارچه ولباس دو روش را به شما پیشنهاد می کنیم1-یک پارچه روی محل لک قرار  می دهیم وروی آن اتو بخار می کشیم تا چسب از پارچه جدا شود.2-یک تکه پنبه را به سرکه آغشته کرده وروی محل قرار می دهیم بعد از چند دقیقه صبر کردن می بینیم که چسب از پارجه جدا شده است.(چگونه چسب را از روی لباس پاک کنیم)

پاك كردن چسب قطره اي

پاک کردن چسب از روی دست

چسب قطره ای فوق العاده قوی است وخیلی زود می چسبد وبه این سادگی ها جدا نمی شود اگر این چسب با دست شما تماس پیدا کرد ه است با این روشها که گام به گام  گفته می شودآن را از دست خود جدا کنید. 1-خیلی سریع دست خود را در محلول آب گرم  وصابون قرار دهید .این عمل باعث می شود که چسب نرم شود .اگر مقداری سرکه نیز به محلول خود اضافه کنید کمک کننده تر می شود.حالا چسب را به آرامی از دست خود جدا کنید اگر با این کارها که گفته شد چسب جدا نشد به گام بعدی بروید.

2-استفاده از استون:مقداری استون را به محل چسبی شده بمالید .در این مرحله احتمالا چسب تکه تکه شده واز پوست جدا می شود.

*از این ماده یعنی استون در محل های زخمی استفاده نشود.

3-بعد از اینکه دستها را کاملا خشک کردید از سوهان ناخن استفاده کرده وچسب ها را از دست جدا کنید .مواظب باشید که پوستتان با سوهان آسیب نبیند.

4-به چسب زمان دهید تا پوسته پوسته شود وبه یکباره از دست جدا شود.پس از مدتی سفید شده وبدون کمک شما جدا خواهد شد.

5-در این گام از مارگارین استفاده کنید آن را روی محل بمالید واین کار را ادامه دهید تا چسب جدا شود .

6-پودر لباسشویی رادر آ ب گرم حل کنید ومحل مورد نظر را تقریبابه مدت  20 دقیقه در محلول قرار دهید چسب کم کم از دست جدا می شود .

توجه:اگر پوستتان به هم چسبیده به زور از هم جدایشان نکنید چون موجب پارگی می شود.

برای جدا سازی وآغشته کردن مواد حتما از مواد نخی استفاده کنید .

حلال چسب قطره اي

پاک کردن چسب 123

چسب 123چسبی از هم خانواده های چسب قطره ای سیانوآکریلات است.گاهی  کسانی که با این نوع چسب کار می کنند به اشتباه چیزی را می چسبانند ویا یک شیءبه چسب آلوده می شود ،هنگامیکه می خواهندچسب را جدا کنند دچار مشکل می شوندواین سوال برایشان پیش  می آید که حلال چسب 123 چیست؟ 

بیشتر چسب های قطره ای وچسب 123 حلال ندارند.ولی روشهایی وجود دارد که با کمترین صدمه به  قطعات اصلی آنها را جدا کنید.البته مشابه آن چیزی که ما آموزش میدهیم در بازار به صورت بسته بندی هم وجوددارد با نامها یی همچون (حلال چسب قطره ای)یا (ضد چسب 123).شما می توانیدبه راحتی در منزل یا محل کار مشابه همان حلالهایی که در بازار به فروش می رسد را درست کنید.

اولین حلال استون :استون بافت های چسب را از هم جدا میکند وباعث جدا شدن آن از شیء می شود.ولی این را باید دانست که استون هایی که در خانه برای لاک پاک کردن استفاده می کنید رقیق شده وضعیف هستند .شما در کارگا هها باید نوع خالص استون را تهیه بکنید.قطعه ای  که به چسب آغشته شده را داخل استون قرار دهید .مدت زمانی که باید بماند بستگی به ضخامت چسب دارد.تا چسب از قطعه جدا شود سپس آن را تمیز بشویید.

دومین حلال سرکه:اگر قطعه ی شما بزرگ است ونمی توانید آن را در حلال استون  غوطه ور کنید از سرکه استفاده کنید دستمال بزرگی را بردارید و آن را به سرکه آغشته کنید حال آن را روی قطعه ی چسبی قرار دهید.ا گر پارچه خشک شد آن را دوباره به سرکه آغشته کرده واین عمل را چند بار تکرار کنید تا چسب از قطعه جدا شود.

حلال بعدی گرما است:با استفاده از گرما دادن به اشیای فلزی وسنگی (فراموش نشود فقط اشیای فلزی وسنگی).شما می توانید با استفاده از شعله ی فندک به قطعه مورد نظر چسب را جدا کنید ولی قبلش حتما از دستکش وماسک استفاده کنید بخاطر گازی که از آن خارج می شود.(چگونه چسب 123را پاک کنیم)

حلال چسب یک دو سه

امیدواریم پاسخ سوال چگونه چسب را پاک کنیم را بدست آورده باشد.

مه رضا...
ما را در سایت مه رضا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mahreza بازدید : 153 تاريخ : جمعه 27 فروردين 1395 ساعت: 7:13

چگونه آرامش روحی پیدا کنیم

آرامش ذهن و روان

1-یکی از موارد مهم این است که دید مثبتی به خانه داشته باشید.همچنین داشتن دید مثبت به محل کار نیز مهم است.راه عملی این کار این است که از عکسهایی که خاطرات خوب  را برای شما زنده می کند در محل کار و منزل استفاده کنید.البته برای اینکه جذابیت عکسها از بین نرود پس از مدتی آنها را تغییر دهید و عکسهای جدید جایگزین کنید.

2-سپاسگزاری وتشکر خود را به دیگران نشان دهید با این کار می توانید افکار مثبتی نسبت به آنها داشته باشید.به مخاطبتان نگاه کنید واز او تشکر کنید. یک دفترچه بردارید واتفاقها ی مثبت را در آن یادداشت کنید.

3-هنگامیکه ذهنتان باز است عمل مدیتیشن را انجام دهید ،حواس خود را متمرکز کنید وصاف بنشینید ،نفس عمیق بکشید،نگذارید حواستان پرت شود،این کار را چند بار دروز انجام دهید این کار باعث می شود ذهن شما آرام تر شود.

4- تعریف از دیگران نیز یکی دیگر از گامهای رسیدن به آرامش ذهن است.باید بتوانید با دیدن کوچکترین نکات مثبت تحسین از افراد را بروز دهید.این کار باعث می شود که دید مثبت تری نسبت به آنها پیدا کنید .این در زندگی  وحتی ذهن شما تأثیر خوبی خواهد گذاشت .

5-در ذهن خود همدردی کردن با دیگران را تجسم کنید .برای مثال  تصور کنید یکی از دوستانتان مشکلی با همسر خود دارد وشما به او دلداری می دهید واو را آرام می کنید.این تمرین را انجام دهید موثر واقع خواهد شد.(چگونه ذهنی آرام داشته باشیم)

 

چگونه آرامش داشته باشیم

تصاویر ارامش روح

گام اول:روی خاطرات بد توقف نکنیدهیچ فرصتی را برای گفتن دوستت دارم به آنهایی که دوستشان دارید را از دست ندهید،همیشه به خودتان بگویید که زندگی تعداد دم وبازدم ها  نیست بلکه لحظاتی است که قلبت محکم می زند ،به خاطر خنده ،به خاطر اتفاقهای خوب وغیر منتظره،  دورو برتان را با  خانواده..حیوانات...خاطره ها..موسیقی...گیاهان وهرچه که می خواهید پر کنید. یادتان باشد که خانه پناهگاه امنتان می باشد.

گام دوم:در زمان حال زندگی کنید،خودتان را همانگونه که هستید بپذیرید،از تفکر غیر ضروری اجتناب کنید(به سمت شنیدن ،دیدن ،لبخند زدن ،چشیدن،ولمس کردن )جهت گیری کنید. با صراحت صحبت کنیدو توجیه نکنید ،قضاوت نکنید،فریب ندهید تا ذهنتان آرام شود.

گام سوم:یادتان باشد دو چیزذهن  انسان را  نابود می کند1-مشغول بودن به گذشته 2-مشغول شدن به دیگران

به راه خود ادامه دهید واتفاقات بد را فراموش کنید،شاد بودن را سر مشق زندگی خود قرار دهید .

گام چهارم:دست از قضاوت کردن در مورد خود ودیگران بردارید تا  سرو صدای ذهنتان کم شود.

گام پنجم:زاویه دید ونگرش خود را تغییر دهید .مدیریت کردن زیاد وبرنامه ریزی افراطی نداشته باشید.

گام ششم:دست از شرح حال دادن نسبت به کارها و وقایع گذشته تا به حال ویا تصمیمات آینده بردارید.

گام هفتم :برای آرامش ذهن باید برای خودتان حریم داشته باشید وبه حیات خلوت دیگران سرک نکشید.

گام هستم :بر تأثیر دیگران بر خود مقابله کنید چقدر به نظر دیگران وابسته هستید وبه آن اهمیت می دهید.وقتی ما نگران حرف مردم هستیم در حقیقت یک بار فکری به ذهن خود تحمیل کرده ایم وناخوداگاه به سمتی حرکت می کنیم که دیگران را خوشحال کنیم .واین هم ایجاد آرامش فکری را غیر ممکن می سازد .مهم نیست که ما چه کار می کنیم یا چه می گوییم همیشه عده ای هستند که ایراد می گیرند .بنابراین باید در خود روحیه ای را تقویت کنیم که نه با ستایش ونه با انتقاد تحت تأثیر قرار نگیریم .این بدان معنا نیست که ما افکاری متفاوت با دیگران داریم بلکه فقط بدین معنا است که نمی خواهیم به دیگران اجازه دهیم که آرامش ذهنی ما را به هم بریزند.(چگونه ارامش بگیریم)

چگونه اعصاب آرام داشته باشیم

راه آرامش اعصاب

خیلی ازآدم ها تا کمی اعصابشان خورد می شود به سراغ قرص های اعصاب می روند شما می توانید با مصرف کردن بعضی از خوراکی ها اعصاب خود را تسکین دهید وذهنی آرام داشته باشید.

1-مصرف خوراکیهایی که حاوی اسید آمینه های تریپتوفان هستند باعث ارامش اعصاب می شود مانند :موز ،گردو ،شیر، ماهی، ،خرما،انجیر َ،گلابی،گیلاس،انار

2-قبل از خواب یک لیوان شیر گرم  به همراه انجیر بخورید چون باعث آرامش وخوابی راحت می شود.

 

3-دمونوش های  گیاهی که اعصاب را تقویت می کند  در خانه درست کنید :دمنوش برگ درخت به آرامش بخش است،2گرم برگ به را در100 سی سی آب جوش بریزید وبگذارید 20 دقیقه دم بکشد آن را صاف کنید وبا یک قاشق عسل میل کنید.

دمنوش گل وشکوفه ی پرتغال آرامش بخش است.

4-فندق بخورید:خوردن  روزی پنج عدد فندق نافع است برای ضعف اعصاب ،هیجان واضطراب مفید می باشد.

5- شیره انگور را با مقداری زعفران مخلوط کنید وبه صورت شربت میل نمایید.

مه رضا...
ما را در سایت مه رضا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mahreza بازدید : 152 تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395 ساعت: 3:41

این امر ناشی از رویکرد خصوصی سازی خدمات نظامی وامنیتی در کشورهای مختلف بویژه در آمریکا است.

یکی از بخش هایی که خصوصی سازی آن تاریخ طولانی ندارد بحث خصوصی سازی در بخش های نظامی و امنیتی است که در این زمینه  بحث  های زیادی وجود دارد.در آمریکا  امور از سال ها قبل بخش های نظامی و امنتیی و تولید تجهیزات به شکل خصوصی و نیمه خصوصی اداره می شد.

نیروهای بلک واتر

در این زمینه با گذشت زمان شرکتهای امنیتی با کارکرد های متنوع و گسترده در آمریکا شکل گرفته و فعالیت می کردند.شرکت امنیتی بلک واتر که نام اصلی آن آکادمی است در سال 1997 تاسیس شد و از کارکنان بازنشسته نیروهای نظامی و سی آی ا استفاده کرد.این شرکت در ابتدا به امور آموزشی و مشاوره ای مشغول بود و به تدریج این خدمات گسترش یافت و به شکلی بین المللی ادامه یافت.

شرکت های مشابه بلک واتر در آمریکا در زمان تاسیس و بعد از آن زیاد بوده و هست اما شرکت آکادمی یا بلک واتر با توجه به روند شکل گیری و کارکرد هایی که ناشی از حضور افراد با نفوذ و سرشناس در بخش های مختلف این شرکت بود رشد غیر منتظره و قارج گونه ای یافت.

این رشد در نهایت به تخلفات و معضلاتی منتهی شد که موجب بازنگری و تغییر نگرش به فعالیت های خصوصی در بخش های امنیتی شد.

گروه بلک واتر

بلک واتر آمریکا

خصوصی سازی در هر بخشی با هدف افزایش بهره وری و کارآمدی و بهینه شدن هزینه ها انجام می شود.اگر یک خدمات و یا کالا در بخش دولتی ارائه شود با هزینه بالا و کارآمدی و کیفیت پایین تری ارائه می شود. چرا چنین است؟ چون در هر کاری کارکنان درپی کسب سود هستند و سود در بخش های دولتی با ارائه خدمات سریع و باکیفیت تامین نمی شود حتی در برخی موارد هرچه زمان کار طولانی تر باشد سود بیشتری عاید کارکنان می شود اما در بخش خصوصی فرد برای کار خاصی هزینه خاصی را دریافت می کند و اگر کار را به موقع و با کیفیت و کارآمدی انجام دهد در نهایت سود بیشتری عادش می شود.این رویکرد در بخش های امنیتی هم بدون شک به همین گونه است اما با توجه به اینکه در بخش امنیتی افرادی که مشغول کار هستند خود از مدیران و مسئولان رده بالای دولتی بوده اند در هر مورد اعمال نفوذ و تصمیم گیری های خاصی اعمال می شود که در نهایت هدف عملکرد خصوصی حاصل نمی شود.در واقع در شرکت بلک واتر با توجه به اینکه همه مدیران از سران ارتش و سیا و مقامات و مشاوران امنیت ملی دولت آمریکا بودند بسیاری از معضلات و مشکلات این شرکت مورد بررسی و توجه قرار نمی گرفت و در نهایت بروز فجایع و معضلاتی موجب شد

شرکت بلک واتر در سال 97 میلادی پس از تاسیس نخستین قراردادمهم و گرانقیمت خودرا به ارزش 21 میلیون دلار برای مدت یازده ماه با دولت موقت پل رمر حاکم نظامی آمریکا در عراق امضاء کرد.این نخستین حضور گسترده و وسیع یک شرکت خصوصی آمریکایی در خدمات خارجی با این حجم از کار های متنوع بود.این قرارداد تا چند سال بعد هم تمدید شد و پرداخت ها به شرکت تا یک میلیارد دلار نیز افزایش یافت.

اما این روند با یک سلسله حوادث به معضلاتی انجامید که موجب بدنامی و توقف فعالیت این شرکت در اغلب خدمات در خارج از آمریکا شد.مهمترین رویداد دخالت افراد این شرکت در کشتار غیرنظامیان عراقی بود که در روز روشن و مقابل چشم رهگذران انجام شد.پیش از این نیز خطاهای محاسباتی و برآورد های غلط در خدمات ارایه شده و کشته شدن ماموران این شرکت و درگیری های متعدد عناصر وابسته یه این شرکت با ماموران امنیتی عراق و حتی کشته شدن چندین مقام بلند پایه شرکت در عملیاتی در فلوجه که آن زمان مقر اصلی نیروهای القاعده بود این شرکت را بدنام کرد.

بلک واتر در یمن

بلک واتر در سوریه

به گزارش باشگاه،شرکت بلک واتر  با شروع جنگ در سوریه نیز حضور داشتند و از ماه مارس سال 2011 به نمایندگی امریکا در داخل و خارج مرزهای سوریه فعالیت کردند.این خبر را خبرنگار شناخته شده مصری به نام حسنین هیکل به یک پایگاه اینترنتی گفت.

بلک واتر در یمن

به گزارش واحد مرکزی،مزدوران شرکت بلک واتر در یمن نیز حضور دارند.

به گزارش شبکه خبر نیروهای شرکت بلک واتر پس از شکست در تعز تصمیم به خروج از یمن گرفتند. در بهمن سال 1394 در حمله ارتش یمن به نیروهای این گروه 9 تن هلاک شدندو سی و نه زخمی به جا ماند.

مه رضا...
ما را در سایت مه رضا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mahreza بازدید : 135 تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ساعت: 5:42

 

 

چگونه تلخی زیتون را از بین ببریم

معمولا زیتون ها به سه صورت دیده می شوند :1-بی هسته2-کنسروی3-شکسته

زیتون بی هسته در واقع همان زیتون کنسروی می باشد که روغن کشی شده است واز این نوع زیتون برای درست کردن زیتون پرورده وهمچنین برای زینت دادن با فلفل قرمز وبسته بندی های شکیل ،استفاده می شود و اما زیتون شکسته زیتونی می باشد که روغن آن گرفته شده است. در هر صورت تمام انواع زیتون ها دارای یک طعم تلخی در وجودشان می باشند که برای از بین بردن این تلخی باید آن را در آب نمک خواباند و چندین بار شستشو داد تا تلخی زیتون به اندازه ی مورد نظر ما کاهش یابد به زبان ساده تر می توان روزانه تقریبا 3تا 4 بار زیتون ها را شست و دوباره در آب نمک ریخت .البته در آب نمکی که شوری آن نه کم باشد نه زیاد . برای ظرف مربوط به این کار میتو انید از سطل پلاستیکی ماست (3کیلوی )استفاده نمایید .البته ریختن 1تا 2قاشق روغن زیتون به همراه 1 قاشق گل پر بر روی آن فراموش نشود در ضمن محل نگهداری زیتون باید در جای خنک غیر از یخچال باشد .زیتون های سبز (زیتون های نرسیده)را برای اینکه تلخی گوشت آنها گرفته شود در محلول های قلیایی می خوابانند و بعد از آن در آب میریزند ودر آخر برای نگهداری آنها از مخلوط آب نمک وسرکه استفاده می شود این روش را حتی در خانه نیز می توان انجام داد . اما به خاطر اینکه در عملکرد این فرایند زمان زیادی تلف می گردد بیشتر مردم آماده آن را مورد استفاده قرار می دهند .در ضمن در مورد رنگ زیتون باید گفت که از هر چیزی دیگر رنگ زیتون به نوع آن بستگی دارد همچنین ممکن است که بعضی از زیتون ها پس از بیرون آورده شدن از محلول قلیایی وتماس با هوا سیاه شوند.(چگونه تلخی زیتون را بگیریم)

زیتون تلخی گرفتن

طرز تهیه ترشی زیتون

برای تهیه ترشی زیتون از این مواد استفاده می کنیم:

زیتون سبز      1کیلو

گشنیز و جعفری ونعناع      250 گرم

پیاز               1 عددبزرگ

 سیر              2تا 3 حبه

 فلفل دلمه         2عدد

سرکه سیب            به اندازه ای که شیشه پر شود

گلپر          یک قاشق چایخوری

نمک                به مقدار کافی

فلفل                 به میزان لازم

طرز تهیه: با چاقو زیتون ها را چاک بزنید تا سرکه به خوردشان برود.پیاز وفلفل را ریز خورد کرده ،سیرها را له کنید،سبزی ها را  بشویید وپس از خشک شدن خوب ریز کنید،سپس همه را داخل شیشه ریخته ونمک وفلفل وگلپر وسرکه را هم اضافه کنیداگر در جای گرم بگذارید زودتر آماده می شود وپس از یک هفته قابل خوردن می باشد.(چگونه ترشی زیتون درست کنیم)

ترشی زیتون

 

زیتون و قند خون

روغن زیتون به تنظیم قند وکنترل میزان کلسترول خون کمک می کند وچون این روغن یک چربی اشباع شده است در گوارش نقش مهمی را ایفا می کتد . از زیتون می توان به عنوان یک میان وعده استفا ده کرد و روغن زیتون را همچنین می توان همراه با سالاد مصرف کرد در ضمن در درست کردن بعضی از سسها ودر بعضی از غذاهای ادویه دار نیز روغن زیتون کاربرد دارد.برای درست کردن غذاهای سرخ کردنی بهتر است از روغن زیتون استفاده نشود. اگر برگ زیتون راجوید زخم ها ی دهان را از بین خواهد برد.اگر جایی از بدن را حشره ای گزید روی آن روغن زیتون بمالید.بدن  بچه هایی که نرمی استخوان دارند ومبتلا به کم خونی هستند را با روغن زیتون ماساژ دهید.(خواص زیتون)

طرز تهیه  زیتون پرورده

زیتون 1 کیلو                     مغز گردو چرخ شده    200 گرم                           آب انار   1 پیمانه .سبزی های معطر(چوچاقق)

سیر 1بوته                             رب انار 3قاشق غذا خوری                                       گلپر 2 قاشق چایخوری

 طرز تهیه زیتون پرورده گیلانی

طرز تهیه:ابتدا هسته ها را از زیتون جدا می کنیم.سبزی معطر را شسته وساطوری خورد می کنیم .آب زیتون را خالی کرده وگردوی چرخ کرده وسبزی ورب انار وگلپر وسیر کوبیده شده را با هم مخلوط می کنیم سپس مقداری آب انار در آن می ریزیم و مخلوط می کنیم .اگر ترشی ومزه آن مناسب بود بقیه ی آب انار را نمی ریزیم.

مه رضا...
ما را در سایت مه رضا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mahreza بازدید : 152 تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ساعت: 5:42

چگونه چربی بدن را بسوزانیم

برای اینکه این مسأله عملی شود شما باید 3 کار را انجام دهید که آنها را به شرح زیر خواهیم گفت:

 شرط اول-تغذیه ورژیم غذایی :الف-از روغن وغذاهای سرخ کردنی بپرهیزید. ب - شیرینی جات مانند قند وشکر وشکلات وسایر مواد قندی مصنوعی را از برنامه غذایی خود را تا حدود زیادی حذف کنیدج-مصرف نان وبرنج وسیب زمینی که شاخص مواد نشاسته ای می باشد را تا حد امکان به حداقل برسانید وخوردن آب فراوان را فراموش نکنید در وقت گرسنگی نیز مصرف میوه وسبزیجات تازه تآکید می شود.

شرط دوم -ورزش به خصوص ورزشهای هوازی :ورزشهای هوازی نه تنها در چربی سوزی بدن موثر ند بلکه تأثیر بسیار خوبی در قلب وعروق شما نیز دارند .مقدار این ورزش هم هفته ای 5 روز وهرروز حداقل یک ساعت توصیه می شود .البته اگر در اوایل کار عادت ندارید واین مقدار ورزش برایتان سخت است از روزی یک ربع شروع کنید وهر دو روز یک باربرحسب توانایی خود اقدام به افزایش مقدار آن کنید تمام ورزشهای هوازی برای چربی سوزی ،خوب هستند اما از مهمترین آنها می توان به پیاده روی تند، دویدن آهسته وآرام ،تردمیل ودوچرخه ثابت اشاره کرد.

شرط سوم-تمرینات مخصوص برای شکم :پس از گذراندن دو مورد قبلی با موفقیت، در این قسمت به زیبا سازی عضلات شکمی وهمچنین فرم دادن آن پرداخته می شود والبته به افزایش قدرت آن نیز همچنین ،(یعنی 6 تکه کردن عضلات شکم). برای این منظور هفته ای 4بار تمرینات زیر را انجام دهید .(چگونه چربی های شکم را بسوزانیم)

سوزاندن چربی شکم و پهلو

تمرینات چربی سوزی

1-دراز نشست:روی زمین صاف به پشت دراز کشیده ودستهای خود را درپشت سر بگذارید وسعی کنید کمرتان را خم کرده وکمی بالا بیایید طوری که آرنجتان  با زانوهایتان که خمیده هستند  تماس حاصل کنندتعداد این حرکت را باید روزانه 3 مرتبه در هر مرتبه 20 بار انجام دهید.

2-بالا آوردن پاها بصورت خوابیده :در حالیکه به پشت خوابیده اید پاهایتان را دراز کنید وآنها را بالا بیاورید طوری که استخوان باسن نیز از زمین فاصله بگیرد سپس به آهستگی آنها را به حالت اولیه خود برگردانید این حرکت را هم روزانه 3 مرتبه ودر هر مرتبه 20 بار تکرار کنید.

3-حرکت پا دوچرخه ای: در این حرکت نیز مثل حرکتهای قبلی روی زمین به پشت دراز بکشید ودست هایتان هم به پشت سر باشد ودر حالیکه زانوخم وساق موازی با سطح زمین است شروع به دوچرخه سواری در هوا کنید این حرکت را هم باز مثل حرکت های قبلی ،روزانه 3 مرتبه ولی در هر مرتبه 3 دقیقه انجام دهید.( چربی سوزی با ورزش )

 طریقه دراز و نشست صحیح

چگونه با خیار چربی سوزی کنیم؟

بیشتر افراد از خیار به عنوان یک میوه خوش مزه استفاده می کنند وآن را در  مجالس ومیهمانی ها در کنار میوه های دیگرقرار می دهند.

آیاتا به حال به خاصیت های این گیاه فکر کرده اید این گیاه ازخاصیت چربی سوزبالایی برخوردار است.

خیار یک میوه چربی سوز است که دارای مقدار زیادی ویتامین ث می باشد برای اینکه چربی های خود را آب کنید می توانید از این آموزشها استفاده کنید

1-تهیه معجون خیار:یک عدد خیار را به قطعات کوچک درآورید چند برگ نعناع به همراه چند عدد تمشک خرد شده و350 گرم ماست وچند تکه یخ درون مخلوط کن بریزید این معجون می تواند به عنوان چربی سوز عالی بعد از تمرینات ورزشی عمل کند.این راهم باید گفت که ماست نیز یک چربی سوز عالی می باشد.

2-میان وعده چربی سوز باخیار:یک عدد خیار ،50 گرم پنیر فتا ،یک قا شق ماست وچند عدد زیتون سیاه.به همراه دو عدد نان تست .پنیر را روی نان بمالید خیارهارا حلقه حلقه کرده وروی نان قرار دهید زیتونها را نیز از هسته درآورده وبا ماست مخلوط کرده وروی مواد قبلی قرار دهید .این را هم باید ذکر کرد که پنیر فتا منبع ویتامین B2می باشد که سوخت وساز بدن را افزایش می دهد.وقتی ماست وخیار با هم ترکیب می شوند چربی سوزی آنها دو برابر می شود .

3-سوپ خیار:500 گرم خیار، 500 میلی لیتر آب مرغ،یک عدد پیاز خرد شده،مقداری پودر فلفل،تخم های خیارها را خارج کنید وبه مدت دو دقیقه روی حرارت تفت دهید .خیارها را باآب مرغ وپیازها مخلوط کنید وروی حرارت قرار دهید ومقداری پودر فلفل به آن اضافه کنید .این سوپ متابولیسم بدن شما را به میزان زیادی بالا می برد .

4-سس خیار:یک خیار بزرگ را به همراه یک حبه سیردر  مخلوط کن بریزید مقداری نعناع ریز شده و یک قاشق خامه ترش به آن اضافه کنید .از این مایع می توانید بعنوان سس روی بعضی از ماهی ها مثل قزل آلا استفاده کنید.

 

 

چربی سوزی با خیار

 

مه رضا...
ما را در سایت مه رضا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mahreza بازدید : 133 تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ساعت: 5:42

ساعت24چگونه چربی های شکم را بسوزانیم؟/چربی سوزی با ورزشچگونه تلخی زیتون را بگیریم/چگونه ترشی زیتون درست کنیم/خواص زیتونبلک واتر/شرکت امنیتی بلک واتر/بلک واتر در یمنمهناز افشار اعلام کرد:نهنگ عنبر ۲ تولیدمی شودانفجار مواد آتش بازی در سال نو هندو۱۰۰کشته و بیش از ۲۴۰ زخمی برجا گذاشت+عکسکنسرت موسیقی الکترونیک همراه صدا و تصویرچگونه برنامه ریزی کنیمعکس/ محافظ کلیساعکس طبیعت/عکسهای زیبا/عکس حیواناتعکس/ شبی که چشمها را مسخ خود کرد(تصاوير) جنگ جهانی دوم، زادگاه سلاح هایی که عجیب بودند ولی موفق نبودندچگونه برای کنکور در س بخوانیم/روش مطالعه برای کنکورجلوگیری از سکته قلبی پیشگیری کنیم/پیشگیری از سکته قلبیچگونه ثروتمند شویم /چگونه می توان پولدار شد/ چگونه پول پس انداز کنیمچگونه حسود نباشیم/ درمان حسادت/آدم حسودچگونه جذاب باشیم/چگونه با سیاست رفتار کنیمطراحی کوچکترین آنتن تلویزیون جهانخواص عسل برای پوست/خواص نمک/خواص نعناعداستان تازه زندگی ابوبکر بغدادی از زبان زن دومش به همراه عکس های خانواده اشچگونه ذهن قوی داشته باشیم/ چگونه حافظه را تقویت کنیم/چگونه آلزایمر نگیریمدرمان آسم و تنگی نفس|درمان خانگی آسم|درمان گیاهی آسمچگونه سیگار را ترک کنیم/داروهای ترک سیگار/داروهای گیاهی ترک سیگارکشف ارتباط خرابی دندان ها با آلزایمراین غذاها را بخورید و لاغر شوید!عواملی که از عمر ریه ها می کاهند‎معجزه‌های روغن كندرمرگ

http://www.saat24.com خواندنی ها تمامی حقوق برای ساعت24 محفوظ است Tue, 12 Apr 2016 18:40:58 GMT Saba Enterprise Newsroom (www.nastooh.ir) http://www.saat24.com/news/146675/چگونه-چربی-های-شکم-را-بسوزانیم-چربی-سوزی-با-ورزش ممکن است خیلی از ما به این فکر کنیم که چطور لاغر شویم؟ وچگونه چربی های شکم را بسوزانیم؟ اگر فردی چاق با شکمی گنده و پهلوهایی دارای چربی زیاد هستید واز این وضع خسته شده اید و می خواهید تغییر پیدا کنید این تغییر نیاز به سختی دارد و چربی سوزی با ورزش یکی از راههای آن است که ما در این مطلب به شما کمک می کنیم که به هدف خود برسید ..... Tue, 12 Apr 2016 11:02:00 GMT http://www.saat24.com/news/146675/چگونه-چربی-های-شکم-را-بسوزانیم-چربی-سوزی-با-ورزش http://www.saat24.com/news/146349/چگونه-تلخی-زیتون-را-بگیریم-چگونه-ترشی-زیتون-درست-کنیم-خواص-زیتون اگر قصد دارید زیتون را خودتان در منزل عمل آورید وبدانید که چگونه تلخی زیتون را بگیریم واز خواص زیتون آگاه شوید و همچنین راه اینکه چگونه ترشی زیتون درست کنیمرا بدانید، این مطلب شما را در انجام این کار به بهترین شکل یاری خواهد کرد. Mon, 11 Apr 2016 10:30:00 GMT http://www.saat24.com/news/146349/چگونه-تلخی-زیتون-را-بگیریم-چگونه-ترشی-زیتون-درست-کنیم-خواص-زیتون http://www.saat24.com/news/146431/بلک-واتر-شرکت-امنیتی-بلک-واتر-بلک-واتر-در-یمن بلک واتر/شرکت خدمات امنیتی بلک واتر به نام اصلی ثبت شده در آمریکا "آکادمی" شرکتی است که کارهای آموزشی و عملیاتی امنیتی را در چارچوب قرارداد های خصوصی به مقاضیان ارائه می کند. شرکت امنیتی بلک واتر در سال 1997 تاسیس شده است.بلک واتر در یمن نیز فعال است. Sun, 10 Apr 2016 14:47:00 GMT http://www.saat24.com/news/146431/بلک-واتر-شرکت-امنیتی-بلک-واتر-بلک-واتر-در-یمن http://www.saat24.com/news/146363/مهناز-افشار-اعلام-کرد-نهنگ-عنبر-۲-تولیدمی-شود ساعت۲۴-مهناز افشار در خبری از تولید فیلم نهنگ عنبر۲ خبرداد واعلام کرد که بزودی تولید قسمت دوم این فیلم بزودی آغاز خواهد شد. Sun, 10 Apr 2016 10:39:00 GMT http://www.saat24.com/news/146363/مهناز-افشار-اعلام-کرد-نهنگ-عنبر-۲-تولیدمی-شود http://www.saat24.com/news/146293/انفجار-مواد-آتش-بازی-در-سال-نو-هندو۱۰۰کشته-و-بیش-از-۲۴۰-زخمی ساعت۲۴- آتش سوزی ناشی از انفجار مواد محترقه و آتش بازی در یک معبد هندو در کرالای هند دومین قاجعه در هند را در چند هفته اخیر در این کشور رقم زد. Sun, 10 Apr 2016 07:37:00 GMT http://www.saat24.com/news/146293/انفجار-مواد-آتش-بازی-در-سال-نو-هندو۱۰۰کشته-و-بیش-از-۲۴۰-زخمی http://www.saat24.com/news/145067/کنسرت-موسیقی-الکترونیک-همراه-صدا-و-تصویر ساعت24-نخستین کنسرت موسیقی الکترونیک "همگرا" همراه با "صدا + تصویر" در تهران برگزار می شود. در این برنامه قرار است آثار "آرمان دیناروند" (صدا) به همراه تصویر سازی مخصوص آن، که توسط "آرمان جنگمیری" تهیه شده به صورت زنده اجرا خواهد شد. این رویداد از نظر قالب اجرایی و جنس موسیقی آن (جنس ترنس،هاوس، چیلوت، دابستپ و...) خستین بار در ایران اجرا می شود. Sat, 09 Apr 2016 09:43:00 GMT http://www.saat24.com/news/145067/کنسرت-موسیقی-الکترونیک-همراه-صدا-و-تصویر http://www.saat24.com/news/145808/چگونه-برنامه-ریزی-کنیم برای داشتن زندگی موفق باید هدف گذاری های مشخصی داشت.برای رسیدن به این اهداف باید بدانیم که چگونه برنامه ریزی کنیم.برنامه ریزیهای مختلفی برای کار،درس و زندگی شخصی می توان داشت. Sat, 09 Apr 2016 09:30:00 GMT http://www.saat24.com/news/145808/چگونه-برنامه-ریزی-کنیم http://www.saat24.com/news/146015/عکس-محافظ-کلیسا ساعت 24- هر عکاسی که حتی ذره ای به تفکر وابی سابی نزدیک باشد باید هر جا می رود دوربین خود را با خود داشته باشد، سوژه ها همه جا منتظرند. Sat, 09 Apr 2016 08:47:06 GMT http://www.saat24.com/news/146015/عکس-محافظ-کلیسا http://www.saat24.com/news/145244/عکس-طبیعت-عکسهای-زیبا-عکس-حیوانات عکس طبیعت و عکس حیوانات جزء عکسهای زیبا هستند که بینندگان را مجذوب خود می کند.عکس روز نشنال جئوگرافیک: جوانی هندی که بر روی یک سنگ در دریاچه ی کولاوای ایستاده و دارد پاهای خود را شستشو می دهد در حالی که آفتاب در پس زمینه در حال طلوع است. Sat, 09 Apr 2016 08:36:00 GMT http://www.saat24.com/news/145244/عکس-طبیعت-عکسهای-زیبا-عکس-حیوانات http://www.saat24.com/news/145999/عکس-شبی-که-چشمها-را-مسخ-خود-کرد ساعت 24- شب و تنهایی در کنار هم می توانند مواد اولیه یک اثر هنری خوب باشند حال به آن نور قطبی را هم اضافه کنید... Fri, 08 Apr 2016 03:44:00 GMT http://www.saat24.com/news/145999/عکس-شبی-که-چشمها-را-مسخ-خود-کرد http://www.saat24.com/news/145546/تصاوير-جنگ-جهانی-دوم-زادگاه-سلاح-هایی-که-عجیب-بودند-ولی-موفق ساعت ۲۴- جنگ جهانی دوم زادگاه بسیاری از سلاح ها و ایده هایی بوده است که از زمانه ی خود بسیار جلوتر بوده اند و مرز های خلاقیت جنگ طلبان را تا حد بسیار زیادی گسترش داده اند. بعضی از این سلاح ها توانسته اند شهرت بسیار خوبی برای خود دست و پا کنند ولی خیلی از آنها از این شانس برخوردار نبوده اند. در اینجا نام ۸ سلاح و ایده هایی آورده می شود که علاوه بر عجیب بودن به مرحله ی عملیاتی شدن نیز رسیده بودند. Wed, 06 Apr 2016 19:39:35 GMT http://www.saat24.com/news/145546/تصاوير-جنگ-جهانی-دوم-زادگاه-سلاح-هایی-که-عجیب-بودند-ولی-موفق http://www.saat24.com/news/145263/چگونه-برای-کنکور-در-س-بخوانیم-روش-مطالعه-برای-کنکور آرزوی هر دانش آموزی است که در کنکور موفق شود وبا رتبه ای عالی وارد دانشگاه بشو د ما در این نوشته شما و والدینتان را، راهنمایی می کنیم تا با امید بر خدا به خواسته های خود برسید .وپاسخ این سوال که چگونه برای کنکور درس بخوانیم راپیدا کنید.برای رسیدن به موفقیت باید روش مطالعه برای کنکور را بیاموزید. Tue, 05 Apr 2016 13:18:12 GMT http://www.saat24.com/news/145263/چگونه-برای-کنکور-در-س-بخوانیم-روش-مطالعه-برای-کنکور http://www.saat24.com/news/145297/جلوگیری-از-سکته-قلبی-پیشگیری-کنیم-پیشگیری-از-سکته-قلبی برای جلوگیری از سکته قلبی افراد می توانند داروهایی خاص مانند استاتین ها را مصرف کنند.برای پیشگیری از سکته قلبی در بین مردان بالای 50 سال وزنان بالای 60 سال آزمایشی انجام شد که نشان دهنده تاثیر مثبت استاتین ها است. Tue, 05 Apr 2016 13:00:00 GMT http://www.saat24.com/news/145297/جلوگیری-از-سکته-قلبی-پیشگیری-کنیم-پیشگیری-از-سکته-قلبی http://www.saat24.com/news/144890/چگونه-ثروتمند-شویم-چگونه-می-توان-پولدار-شد-چگونه-پول-پس-انداز ساعت 24-خیلی از افراد به این فکر می کنند که چگونه ثروتمند شویم . با را ههای ساده ای مثل پس انداز کردن پول ویا حتی افکاری که نسبت به خود دارید وپیدا کردن استعدادهایتان می توانید به آنچه که می خواهید برسید. برای اینکه بدانید چگونه می توان پولدار شد،چگونه چگونه پول پس انداز کنیم و چگونه پول جمع کنیم ادامه مطالب رابخوانید..... Mon, 04 Apr 2016 06:25:00 GMT http://www.saat24.com/news/144890/چگونه-ثروتمند-شویم-چگونه-می-توان-پولدار-شد-چگونه-پول-پس-انداز http://www.saat24.com/news/144849/چگونه-حسود-نباشیم-درمان-حسادت-آدم-حسود آیا می دانستید اولین آدم حسود چه کسی بود ؟اولین حسود قابیل بود که برادرش را کشت.اکنون برای جلوگیری از این خصیصه بد و اینکه بدانیم چگونه حسود نباشیم، باید چه کار کرد؟همچنین بهتر است بدانیم حسادت چیست و آدم حسود کیست و راه درمان حسادت چیست. Mon, 04 Apr 2016 03:30:00 GMT http://www.saat24.com/news/144849/چگونه-حسود-نباشیم-درمان-حسادت-آدم-حسود http://www.saat24.com/news/144576/چگونه-جذاب-باشیم-چگونه-با-سیاست-رفتار-کنیم ساعت 24-حتی تصور اینکه چگونه جذاب باشیم شیرین است.بیشتر آدمها دوست دارند جذاب باشند ولی نمی دانند چگونه دیگران رابه خود جذب کنند.همچنین بسیاری دوست دارند بدانند چگونه با سیاست رفتار کنیم. Sat, 02 Apr 2016 19:25:00 GMT http://www.saat24.com/news/144576/چگونه-جذاب-باشیم-چگونه-با-سیاست-رفتار-کنیم http://www.saat24.com/news/144521/طراحی-کوچکترین-آنتن-تلویزیون-جهان ساعت 24- محققان کوچکترین آنتن تلویزیون جهان را که برای کار کردن نیازی به شرایط خاص ندارد را طراحی کردند. Sat, 02 Apr 2016 11:10:57 GMT http://www.saat24.com/news/144521/طراحی-کوچکترین-آنتن-تلویزیون-جهان http://www.saat24.com/news/144428/خواص-عسل-برای-پوست-خواص-نمک-خواص-نعناع ساعت ۲۴- برخی خوراکی ها در درمان بیماری ها بسیار موثر هستند.از آنجایی که داروهای شیمیایی به سیستم ایمنی شما آسیب وارد می کند استفاده از این خوراکی ها بسیار سودمند است. برای اینکه خواص عسل برای پوست، خواص نمک و خواص نعنا را بدانید ادامه مطلب را بخوانید. Sat, 02 Apr 2016 07:30:00 GMT http://www.saat24.com/news/144428/خواص-عسل-برای-پوست-خواص-نمک-خواص-نعناع http://www.saat24.com/news/144297/داستان-تازه-زندگی-ابوبکر-بغدادی-از-زبان-زن-دومش-به-همراه-عکس ساعت24- ابوبکر البغدادی خلیفه خودخوانده داعش،گروه تروریستی که با دیدگاه خاصی از اسلام چند سالی است جهان را درگیر جنگی خونین کرده است زندگی مرموزی دارد که همچنان مشخص نیست که چگونه به مرکز هدایت چنین جنگی خونین تبدیل شده که حاصلی برای بشر و دیدگاه های مذهبی که دارد متصور نیست. Sat, 02 Apr 2016 03:30:00 GMT http://www.saat24.com/news/144297/داستان-تازه-زندگی-ابوبکر-بغدادی-از-زبان-زن-دومش-به-همراه-عکس http://www.saat24.com/news/144281/چگونه-ذهن-قوی-داشته-باشیم-چگونه-حافظه-را-تقویت-کنیم-چگونه-آلزایمر چگونه آلزایمر نگیریم و چگونه ذهن قوی داشته باشیم پرسشی متداول است.باگذشت زمان و با زیاد شدن سن قوای ذهن و منطق انسان کاهش پیدا می کند .این مسأله قابل پیشگیر43ی می باشد .شما با ورزش واستراحت کافی و مواد خوراکی که استفاده می کنید می توانید با این مشکل مقابله کنید و تاثیر ورزش بر سلامت مغز را ببینید.(چگونه حافظه را تقویت کنیم) Fri, 01 Apr 2016 07:50:00 GMT http://www.saat24.com/news/144281/چگونه-ذهن-قوی-داشته-باشیم-چگونه-حافظه-را-تقویت-کنیم-چگونه-آلزایمر http://www.saat24.com/news/144022/درمان-آسم-و-تنگی-نفس-درمان-خانگی-آسم-درمان-گیاهی-آسم درمان آسم و تنگی نفس معمولا با استفاده از اسپریهای در مانی انجام می شود که عوارض خاص خود را دارد.از این رو درمان خانگی آسم و درمان گیاهی آسم می تواند جایگزین و یا حداقل مکمل مناسبی برای روشهای دارویی آسم باشد. Tue, 29 Mar 2016 13:40:00 GMT http://www.saat24.com/news/144022/درمان-آسم-و-تنگی-نفس-درمان-خانگی-آسم-درمان-گیاهی-آسم http://www.saat24.com/news/144055/چگونه-سیگار-را-ترک-کنیم-داروهای-ترک-سیگار-داروهای-گیاهی-ترک-سیگار چگونه سیگار را ترک کنیم سوالی است که عده بسیاری در تمام دنیا به دنبال یافتن راهی برای آن هستند.برای این کار داروهای ترک سیگار ،داروهای گیاهی ترک سیگار و حتی آدامس ترک سیگار پیشنهاد می شود.برای کسب اطلاعات مفید ادامه مطلب را دنبال کنید. Tue, 29 Mar 2016 13:35:00 GMT http://www.saat24.com/news/144055/چگونه-سیگار-را-ترک-کنیم-داروهای-ترک-سیگار-داروهای-گیاهی-ترک-سیگار http://www.saat24.com/news/143849/کشف-ارتباط-خرابی-دندان-ها-با-آلزایمر ساعت 24- طبق یک مطالعه، عدم رعایت اصول بهداشت دهان و دندان و از دست دادن دندان ها می تواند موجب بروز اختلال شناختی و زوال عقل (دمانس) در افراد مسن شود. Sun, 27 Mar 2016 13:07:00 GMT http://www.saat24.com/news/143849/کشف-ارتباط-خرابی-دندان-ها-با-آلزایمر http://www.saat24.com/news/143646/این-غذاها-را-بخورید-و-لاغر-شوید همه می‌دانیم که انسان برای بقا به انواع مواد مغذی نیاز دارد؛ با این حال، بسیاری از افراد رژیم غذایی خاصی دارند که باید براساس آن غذا بخورند. برای لاغر شدن فقط این مهم نیست که غذا نخورید، مهم‌تر این است که چه غذاهایی بخورید. Fri, 25 Mar 2016 15:03:56 GMT http://www.saat24.com/news/143646/این-غذاها-را-بخورید-و-لاغر-شوید http://www.saat24.com/news/143229/عواملی-که-از-عمر-ریه-ها-می-کاهند ساعت 24-براساس تحقیق جدید انچام شده ، ریه های انسان می تواند تحت تاثیر عواملی چون سیگاری بودن مادر ، ابتلا به عفونت های تنفسی ویا متولد شدن در فصل خاصی از سال قرار گرفته وزود پیر شوند. Mon, 21 Mar 2016 10:00:00 GMT http://www.saat24.com/news/143229/عواملی-که-از-عمر-ریه-ها-می-کاهند http://www.saat24.com/news/142763/معجزه-های-روغن-كندر ساعت ۲۴- امروزه بسیاری از ما محصولات آرایشی چون انواع اسانس‌های طبیعی را خودمان تهیه می‌كنیم اما آیا از تاثیر شگفت‌انگیز روغن كندر چیزی می‌دانید؟ روغن كندر در واقع یكی از موثرترین روغن‌هاست. این روغن در واقع در آروماتراپی (رایحه درمانی) نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. Thu, 17 Mar 2016 07:31:17 GMT http://www.saat24.com/news/142763/معجزه-های-روغن-كندر

مه رضا...
ما را در سایت مه رضا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mahreza بازدید : 186 تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ساعت: 1:52

نارندرا مودی نخست وزیر هند این حادثه را تاسف آور خواند که امکان توصیف آن در کلمات نیست و اعلام کرد که به این منطقه عزیمت خواهد کرد.حادثه در هنگام جشن سال نو هندوها رخداد و در نیمه شب که آتش بازی شروع شد یک بخش از آن ها روی انبار وسایل آتش بازی افتاد و موجب انفجار مرگ بار شد.

حادثه در معبدی در منطقه کولام در جنوب هند در ایالت کرالا رخداد و مقامات محلی اعلام کردند که انبار وسایل آتش بازی در محل معبد قانونی و ایمن نبوده و مجوزی برای آن صادر نشده بوده است.

چند هفته پیش یک پل هوایی در کلکته هند نیز فروریخت و تعداد زیادی کشته و مجروح برجا گذاشت.این پل درحال ساخت و نیمه کاره بود. به گفته مقامات پلیس کرالا سوختگی افرادی که دراین حادثه کشته شده اند به میزانی شدید بوده است که امکان شناسایی افراد بدون استفاده از دی ان آ ممکن نبوده است.

مه رضا...
ما را در سایت مه رضا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mahreza بازدید : 159 تاريخ : دوشنبه 23 فروردين 1395 ساعت: 0:39

فیلم نهنگ عنبر از جمله فیلم های کندی با بازی مهناز افشار و رضا عطاران  بود که با فروش خوبی همراه بود.

مه رضا...
ما را در سایت مه رضا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mahreza بازدید : 139 تاريخ : دوشنبه 23 فروردين 1395 ساعت: 0:39

این امر ناشی از رویکرد خصوصی سازی خدمات نظامی وامنیتی در کشورهای مختلف بویژه در آمریکا است.

یکی از بخش هایی که خصوصی سازی آن تاریخ طولانی ندارد بحث خصوصی سازی در بخش های نظامی و امنیتی است که در این زمینه  بحث  های زیادی وجود دارد.در آمریکا  امور از سال ها قبل بخش های نظامی و امنتیی و تولید تجهیزات به شکل خصوصی و نیمه خصوصی اداره می شد.

نیروهای بلک واتر

در این زمینه با گذشت زمان شرکتهای امنیتی با کارکرد های متنوع و گسترده در آمریکا شکل گرفته و فعالیت می کردند.شرکت امنیتی بلک واتر که نام اصلی آن آکادمی است در سال 1997 تاسیس شد و از کارکنان بازنشسته نیروهای نظامی و سی آی ا استفاده کرد.این شرکت در ابتدا به امور آموزشی و مشاوره ای مشغول بود و به تدریج این خدمات گسترش یافت و به شکلی بین المللی ادامه یافت.

شرکت های مشابه بلک واتر در آمریکا در زمان تاسیس و بعد از آن زیاد بوده و هست اما شرکت آکادمی یا بلک واتر با توجه به روند شکل گیری و کارکرد هایی که ناشی از حضور افراد با نفوذ و سرشناس در بخش های مختلف این شرکت بود رشد غیر منتظره و قارج گونه ای یافت.

این رشد در نهایت به تخلفات و معضلاتی منتهی شد که موجب بازنگری و تغییر نگرش به فعالیت های خصوصی در بخش های امنیتی شد.

گروه بلک واتر

بلک واتر آمریکا

خصوصی سازی در هر بخشی با هدف افزایش بهره وری و کارآمدی و بهینه شدن هزینه ها انجام می شود.اگر یک خدمات و یا کالا در بخش دولتی ارائه شود با هزینه بالا و کارآمدی و کیفیت پایین تری ارائه می شود. چرا چنین است؟ چون در هر کاری کارکنان درپی کسب سود هستند و سود در بخش های دولتی با ارائه خدمات سریع و باکیفیت تامین نمی شود حتی در برخی موارد هرچه زمان کار طولانی تر باشد سود بیشتری عاید کارکنان می شود اما در بخش خصوصی فرد برای کار خاصی هزینه خاصی را دریافت می کند و اگر کار را به موقع و با کیفیت و کارآمدی انجام دهد در نهایت سود بیشتری عادش می شود.این رویکرد در بخش های امنیتی هم بدون شک به همین گونه است اما با توجه به اینکه در بخش امنیتی افرادی که مشغول کار هستند خود از مدیران و مسئولان رده بالای دولتی بوده اند در هر مورد اعمال نفوذ و تصمیم گیری های خاصی اعمال می شود که در نهایت هدف عملکرد خصوصی حاصل نمی شود.در واقع در شرکت بلک واتر با توجه به اینکه همه مدیران از سران ارتش و سیا و مقامات و مشاوران امنیت ملی دولت آمریکا بودند بسیاری از معضلات و مشکلات این شرکت مورد بررسی و توجه قرار نمی گرفت و در نهایت بروز فجایع و معضلاتی موجب شد

شرکت بلک واتر در سال 97 میلادی پس از تاسیس نخستین قراردادمهم و گرانقیمت خودرا به ارزش 21 میلیون دلار برای مدت یازده ماه با دولت موقت پل رمر حاکم نظامی آمریکا در عراق امضاء کرد.این نخستین حضور گسترده و وسیع یک شرکت خصوصی آمریکایی در خدمات خارجی با این حجم از کار های متنوع بود.این قرارداد تا چند سال بعد هم تمدید شد و پرداخت ها به شرکت تا یک میلیارد دلار نیز افزایش یافت.

اما این روند با یک سلسله حوادث به معضلاتی انجامید که موجب بدنامی و توقف فعالیت این شرکت در اغلب خدمات در خارج از آمریکا شد.مهمترین رویداد دخالت افراد این شرکت در کشتار غیرنظامیان عراقی بود که در روز روشن و مقابل چشم رهگذران انجام شد.پیش از این نیز خطاهای محاسباتی و برآورد های غلط در خدمات ارایه شده و کشته شدن ماموران این شرکت و درگیری های متعدد عناصر وابسته یه این شرکت با ماموران امنیتی عراق و حتی کشته شدن چندین مقام بلند پایه شرکت در عملیاتی در فلوجه که آن زمان مقر اصلی نیروهای القاعده بود این شرکت را بدنام کرد.

بلک واتر در یمن

بلک واتر در سوریه

به گزارش باشگاه،شرکت بلک واتر  با شروع جنگ در سوریه نیز حضور داشتند و از ماه مارس سال 2011 به نمایندگی امریکا در داخل و خارج مرزهای سوریه فعالیت کردند.این خبر را خبرنگار شناخته شده مصری به نام حسنین هیکل به یک پایگاه اینترنتی گفت.

بلک واتر در یمن

به گزارش واحد مرکزی،مزدوران شرکت بلک واتر در یمن نیز حضور دارند.

به گزارش شبکه خبر نیروهای شرکت بلک واتر پس از شکست در تعز تصمیم به خروج از یمن گرفتند. در بهمن سال 1394 در حمله ارتش یمن به نیروهای این گروه 9 تن هلاک شدندو سی و نه زخمی به جا ماند.

مه رضا...
ما را در سایت مه رضا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mahreza بازدید : 139 تاريخ : دوشنبه 23 فروردين 1395 ساعت: 0:39

نارندرا مودی نخست وزیر هند این حادثه را تاسف آور خواند که امکان توصیف آن در کلمات نیست و اعلام کرد که به این منطقه عزیمت خواهد کرد.حادثه در هنگام جشن سال نو هندوها رخداد و در نیمه شب که آتش بازی شروع شد یک بخش از آن ها روی انبار وسایل آتش بازی افتاد و موجب انفجار مرگ بار شد.

حادثه در معبدی در منطقه کولام در جنوب هند در ایالت کرالا رخداد و مقامات محلی اعلام کردند که انبار وسایل آتش بازی در محل معبد قانونی و ایمن نبوده و مجوزی برای آن صادر نشده بوده است.

چند هفته پیش یک پل هوایی در کلکته هند نیز فروریخت و تعداد زیادی کشته و مجروح برجا گذاشت.این پل درحال ساخت و نیمه کاره بود. به گفته مقامات پلیس کرالا سوختگی افرادی که دراین حادثه کشته شده اند به میزانی شدید بوده است که امکان شناسایی افراد بدون استفاده از دی ان آ ممکن نبوده است.

مه رضا...
ما را در سایت مه رضا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mahreza بازدید : 140 تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395 ساعت: 17:37

فرض کنید که در حال دوچرخه سواری در زیر نم نم باران در در یکی از جزیره های ایرلند هستید که نگاهی را روی خود احساس می کنید، این دقیقا اتفاقی بود که برای دنیل لوشیر افتاد. نگاه متعلق به اسبی بود که در کنار درگاه یک کلیسای متروکه ایستاده بود. دنیل دوربین خود را آماده نگه می دارد تا در لحظه ای که اسب بالاخره به این حالت می ایستد او را تبدیل به عکس روز نشنال جئوگرافیک کند.

اسب و کلیسا اسب و کلیسا

مه رضا...
ما را در سایت مه رضا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mahreza بازدید : 219 تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395 ساعت: 7:21

برای کارهای روزانه خود جدولی تهیه کنید.کارهای خود را اولویت بندی کنید .از بلند پروازی دوری کنید .وقت خود را تنظیم کنید وزمان را مدیریت کنید .از تنبلی دوری کنید .اظطراب خود را کنترل کنید به خود انگیزه کافی در کارها رابدهید .یک برنامه ریزی خوب باید ساده باشد.یک برنامه ریزی خوب باید طوری باشد که در زمانی کوتاه  بتوان آن را نوشت.

یک برنامه متناسب باید انعطاف پذیر باشد.به این معنی که هر زمانی نیاز بود بتوان تغییراتی در آن اعمال کرد. یک برنامه خوب باید به شما کمک کند تا متوجه شوید که کارها طبق برنامه ریزی انجام شده است یا نه .کارهای خود را درجه بندی کنید که کدام کارها مهمتر هستند وکدام کارها از اهمیت کمی برخوردارند .می توانید یک جدول مشابه جدول زیر درست کنید. یک خودکار بردارید تمام کارهایی راکه می خواهید انجام دهید وارد جدول کنید شما بااین کار متوجه خواهید شد  که  به طور مثال چقدر مطالعه کرده اید. البته در جدول ذیل اولویت بندی انجام نشده است و تنها نمونه است.با استفاده از این جدول تا حدودی می توانید راه خود را برای اینکه چگونه برنامه ریزی کنیم پیدا کنید.

ساعت

فعالیتهای روزانه

خواب

نظافت ورسیدگی شخصی

تهیه وصرف غذا

امور خانگی

امور اجتماعی وتفریح

آرامش وتماشای تلوزیون

تمرین وورزش

رفت وآمد

کار

کلاس

مطالعه

دید وبازدید

دیگر امور

چگونه برای اهدافمان برنامه ریزی کنیم

برای اینکه بتوانید به اهدافتان برسید احتیاج به یک برنامه ریزی دقیق در  زندگی دارید. نحوه مدیریت وبرنامه ریزی برای رسیدن به هدفها خیلی مهم است .رسیدن به هدف در صورتیکه برنامه ریزی نداشته باشید،خیلی از انرژی شما را می گیرد. اگر زمان را مدیریت کنید می توانید راحت تر به اهداف برنامه ریزی شده برسید. هدفی که برای خود انتخاب می کنید باید معقول و متناسب با توانایی ها و امکانات شما باشد.

هدف خود را ارزیابی کنید .هدف ها باید امکان رسید ن به آن بر اساس منطق باشد.نقاط قوت وضعف خود را بشناسید .روی هدفتان تمرکز کنید .تصویری از هدف خود بسازیدوآن را اجرا کنید.

چگونه برای یک هفته خوب برنامه ریزی کنیم

در روز شنبه،می توانید به نوشتن اهداف کلی بپردازید.این اهداف می تواند در سه بخش امور اقتصادی،مسائل مربوط به سلامت و اموری که به خانواده مرتبط است طبقه بندی کنید.

در این طبقه بندی که ذکر شد بایدبه  مواردی مانند اینکه پیش بینی شما از درآمد برای امسال،سال بعد و حتی بازه زمانی میان مدت 5 سال آینده چقدر خواهد بود توجه شود.

باید بدانید برنامه تان برای داشتن زندگی خانوادگی مثبت و مطلوب و همچنین داشتن تنی سالم چیست.

در روز یکشنبه خیلی سریع تفکر کنید. باید بتوانید در زمانی کوتاه مثلا 30 ثانیه 3 هدف مهم زندگی خود را نام ببرید.با این کار مسیر راه برای شما در ذهنتان بهتر شکل می گیرد.

روز دوشنبه زمان بررسی چزئیات اهدافتان است.باید سعی کنید برنامه های خودر به صورت مثبت بنویسید و نه منفی.برای مثال به جای اینکه بگویید "دیگر نمی خواهم از  تمرین گیتارم کم کنم، بنویسید"می خواهم زمان بیشتری به تمرین گیتار اختصاص دهم"

سه شنبه:برای کارهای  خود وقت تعیین کنید و بگویید در این زمان این کار باید تمام شود.این روش به شما کمک می کند که کارهایتان سر وقت انجام شود.

چهارشنبه:موانعی که پیش از این  برسر راه بوده را بررسی کنید و سعی در رفع آنها داشته باشید.در این راه حتی ممکن است نیاز به آموزش مهارتهای جدید داشته باشید.

پنجشنبه زمان آن است که اهدافی که با  جزئیات بدست آورده اید را دسته بندی کنید و مشخص کنید که هر کدام را دقیقا  در چه زمانی انجام خواهید داد .برای مثال می توانید بگویید از فردا هر شب 10 دقیقه مطالعه می کنم.

جمعه از جملات تاکیدی و تکرار آنها استفاده کنید بیشتر جملات مثبت مثل من خوش اندام وقوی هستم را استفاده کنید.این کار باعث می شود هدف در ذهن شما بماند.

مه رضا...
ما را در سایت مه رضا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mahreza بازدید : 126 تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395 ساعت: 7:21

فروش بلیت این برنامه آغاز شده و علاقمندان برای  خرید و تهیه بلیت به وب سایت همگرا و یا سایت "تیوال" (بخش موسیقی) به نشانی ( http://www.tiwall.com/music/concert-cemfest001 ) مراجعه کنند.بهای بلیت این کنسرت ۴۰,۰۰۰ تومان است که در تئاتر باران،نشانی خیابان انقلاب، ابتدای خیابان فلسطین جنوبی، پلاک 292 / شماره تماس: 66176825  زمان اجرا  شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ در دو سانس   ۱۹:۰۰ و ۲۱:۰۰ اجرا می شود.مدیریت هنری این برنامه با مهدی محمدی سنج است و اجرای صدا  آرمان دیناروند و تصویر، آرمان جنگمیری و دستیار فنی آبتین توحید.

این برنامه اجرایی چندرسانه‌ای با درون مایه‌ی موسیقی الکترونیک (غیر تجربی)، از سری رویدادهای «موسیقی الکترونیک همگرا» است.

فراخوان لیبل «موسیقی الکترونیک همگرا» (Convergent Electronic Music) به منظور انتشار آثار هنرمندان ایرانی…

اگر دستی در آهنگسازی و ساخت موسیقی الکترونیک دارید،
اگر به دنبال شنیده شدن آثار خود و معرفی آن به دیگر علاقه‌مندان موسیقی الکترونیک هستید،
و اگر فعالیت و اثرگذاری در “جامعه‌ی موسیقی الکترونیک ایران” برایتان اهمیت دارد؛
به پروژه‌ی «موسیقی الکترونیک همگرا» (Convergent Electronic Music) ملحق شوید…

آثار منتشر نشده‌ی خود (بدون در نظر گرفتن فرم و چارچوب آن، صرفاً قرار گرفتن در دسته‌ی موسیقی الکترونیک کفایت می‌کند) را از طریق فرم “ارسال دمو” برای ما ارسال کنید تا پس از تایید توسط لیبل موسیقی الکترونیک همگرا منتشر شود.

(تک قطعه و مجموعه های کوتاه به صورت اینترنتی / مجموعه‌های بلند، آلبوم و مجموعه‌های منتخب از هنرمندان به 2 روش فیزیکی و اینترنتی منتشر خواهند شد.)


 

مه رضا...
ما را در سایت مه رضا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mahreza بازدید : 165 تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395 ساعت: 7:21